Biserica Catolică din Coreea de Sud isi planifica ridicarea numarului de membri, până la 20% din populatia tarii în 2020, printr-o campanie viguroasa “de marketing spiritual”.
Cu toate acestea, participarea la slujba de duminică a scăzut.
Biserica isi cauta membrii în special în cartierele bogate și în rândul clasei de mijloc, dar astfel riscă sa-i lase deoparte pe cei săraci și marginalizați.
Biserica Coreeana se confruntă cu provocarea de a răspunde fascinatiilor tinerilor consumeristi și modelelor individualiste, precum si creșterii ratelor de depresie și suicid in randul adultilor.
Acesta este tabloul pictat de către trei reprezentanți ai Bisericii Catolice din Coreea, într-un interviu recent pentru Vatican Insider: teologul catolic Serena Kim Hae-Kyung, misionarul italian Vincenzo Bordo, aflat in Coreea de 24 de ani, Augustin Lee Jeong-joo, un preot diecezan din Seul și director in relații publice pentru Conferința Episcopală Coreeana. Imaginea Bisericii reflectă starea comunității catolice din Coreea și provocările sociale cu care ea se confruntă.