publicat în: Arhivă

Pentru o comunicare mai moderna si eficienta, Vaticanul implica firmele laice

“O comunicare mai modernă și eficientă”, este dorința Vaticanului, care recrutează o companie de consultanță incepand din data de 18 decembrie 2013.

“McKinsey & Company” este firma însărcinată cu misiunea de a ajuta Vaticanul, pentru ca “organizația sa detina mai multe mijloace de comunicare funcționale, eficiente și moderne”, spune un comunicat.

Proiectul își propune să ofere recomandări care sa fie prezentate Papei Francisc.

“McKinsey & Company” a fost selectata în urma unei licitatii a Comisiei Pontificale, privind organizarea structurii economice și administrative a Sfântului Scaun.

De asemenea, aceeasi Comisie Pontificala a mai făcut apel la rețeaua internațională “KPMG” pentru a “alinia procedurile contabile ale tuturor sectoarelor Vaticanului la standardele internaționale, acolo unde este necesar”.

Mijloacele de comunicare ale Sfântului Scaun sunt, în prezent, Radio Vatican, ziarul L’Osservatore Romano, Centrul de televiziune CTV, agentia de stiri Fides, buletinul oficial al Biroului de Presă al Vaticanului, VIS.