Blogul sau Site-ul de Afaceri. Aportul la strategia de piata? 2. STRATEGIA

STABILIREA unei STRATEGII

La fel de importantă, ca și partea de cercetare, este strategia. Dacă va lansati un blog/site de afaceri si nu ati defint un obiectiv clar pe care acesta trebuie sa-l atinga, inseamna ca nu faceti altceva decat sa va pierdeti timpul și resursele, cu menținerea acestuia.

– Va incerca blogul/site-ul sa scoata direct bani?

– Blogul/site-ul va fi destinat promovarii afacerii dumneavoastra?

– Blogul/site-ul va prezenta serviciile sau noutatile in randul produselor companiei dumneavoastra?

– Blogul/site-ul va urmari doar sa va apropiati de clientii dumneavoastra?

– Blogul/site-ul va incerca sa afle ce isi doresc clientii de la dumneavoastra, facand sondaje regulate, de piata?

Cert este ca trebuie neaparat sa aveti o strategie solidă, tinand cont in primul rand de ceea ce va doriti sa realizati prin propriul blog sau site de afaceri.

Mai apoi, va trebui sa luati in calcul si modul in care doriti sa realizati acest lucru.

Trasati-va un grafic de timp (timeline) si notati-va pasii pe care acest blog sau site de afaceri ar trebui sa ii urmeze.

VA URMA…

Autor articol: analist spatiu web Bogdan R. – echipa NETCreator

Abia finalizand acesti pasi premergatori, veti avea sanse sa va indreptati spre o reusita, dar si atunci… doar daca va respectati ferm si exact pasii trasati.

Trebuie sa debutati pe piata web, ca si in afaceri, cu un plan foarte clar.

Ganditi-va ce ar putea face sa para diferit planul dumneavoastra (blogul si site-ul dumneavoastra), fata de cele pe care le detin ceilalti – concurenta – care au o afacere asemanatoare. Gasiti-va, deci, propriile atuuri si mizati cu incredere pe ele!

Lăcașuri Ortodoxe
Din decembrie 2006, Ortodoxie, Tradiție și Meșteșug: informări, articole, dezbateri, traduceri, transmisiuni live. Organizație non-profit care inițiază proiecte în sprijinul credincioșilor.
Puteți citi paginile rețelei web Lăcașuri Ortodoxe în sistem gratuit privat, accesul fiind destinat EXCLUSIV abonaților prin email.