publicat în: Arhivă

CNA someaza public Red Bull si televiziunile difuzoare de reclama, pe seama unui spot publicitar care aduce ofensa simbolurilor crestine

red bull Bautura energizanta “Red Bull” a fost acuzata de CNA ca, prin propria reclama aduce o ofensa crestinismului. intruniti in sedinta publica astazi, joi, 9 decembrie 2010, membrii Consiliului National al Audiovizualului au hotarat, printre altele, aplicarea unor sanctiuni posturilor de televiziune care difuzeaza spoturile publicitare oferite de producatorii cunoscutei bauturi "energizante" Red Bull.

©Un articol realizat si redactat pentru Lacasuri Ortodoxe: TEO-CHristian, dupa o recomandare P. Andrei


Astfel, printre alte decizii legate mai mult de decenta unor emisiuni redate la ore de varf, CNA a emis o "somatie publica si decizia de intrare in legalitate pentru posturile de televiziune care difuzeaza spotul publicitar pentru bautura energizanta Red Bull”.

Conform unui comunicat publicat astazi pe paginile web ale Consiliului ce se ocupa cu monitorizarea audiovizualului in Romania, se pare ca membrii C.N.A. au "constatat ca (…), in spot se aduce ofensa simbolurilor crestine care sunt folosite intr-un context total nepotrivit (art. 29 alin. (1) litera e) din Legea audiovizualului).

In acelasi comunicat se precizeaza, de asemenea, ca pe adresa institutiei de control amintite se primisera pana la aceasta ora deja peste 40 de reclamatii in sustinerea acestei decizii.

Red Bull este o bautura energizanta produsa de Red Bull GmbH, companie austriaca producatoare de bauturi nealcoolice energizante cu sediul in Fuschl am See, o localitate situata intre Salzburg si Bad Ischl, in landul Salzburg. Conform informatiilor furnizate de producatori, Red Bull a fost conceputa special pentru perioadele de efort intelectual si fizic intens.

Red Bull GmbH controleaza de asemenea echipele de Formula 1 Red Bull Racing si Scuderia Toro Rosso.

articol publicat in paginile scrise MONITOR Lacasuri Ortodoxe® nr. 47/2010