publicat în: Arhivă

Vodafone anunta noi functionalitati si beneficii pentru utilizatorii serviciului sau online MyVodafone

Utilizatorii Cartelei Vodafone au acum la dispozitie serviciul MyVodafone pentru administrarea contului lor personal, care le permite activarea sau dezactivarea extraoptiunilor, schimbarea planurilor tarifare, incarcarea cartelei.
Abonatii Vodafone pot incarca orice cartela Vodafone, cu valori cuprinse intre 4 si 100 de Euro, platind valoarea reincarcata la factura emisa luna urmatoare.


Numarul utilizatorilor MyVodafone a crescut cu 200% in ultimul an, iar numarul clientilor care au renuntat la factura tiparita in favoarea celei electronice a crescut de 7 ori in primele 8 luni ale anului.

Vodafone Romania anunta noi beneficii pentru utilizatorii serviciului online MyVodafone, atat pentru utilizatorii Cartelei Vodafone, cat si pentru abonati.

Utilizatorii Cartelei Vodafone pot avea control direct asupra costurilor prin administrarea propriului cont in MyVodafone, care le permite: incarcarea cartelei, activarea sau dezactivarea extraoptiunilor pentru minutele incluse, pentru SMS-uri, numere favorite, activarea sau dezactivarea serviciului roaming si schimbarea planurilor tarifare. Promotional, in perioada 16 septembrie-15 octombrie 2009, utilizatorii Cartelei Vodafone care isi activeaza gratuit extraoptiunea Happy Click din contul lor MyVodafone, intra automat intr-un concurs al carui premiu cel mare este un HTC Magic.

Totodata, abonatii Vodafone pot reincarca acum orice Cartela Vodafone din contul lor MyVodafone, cu plata la emiterea facturii, ceea ce le ofera o mai mare flexibilitate in administrarea costurilor.

„Cu aceste doua noi functionalitatri, toti clientii Vodafone, abonati si utilizatori prepay, beneficiaza de facilitati complete in utilizarea serviciului MyVodafone. Ne bucuram sa vedem ca numarul utilizatorilor MyVodafone a crescut cu 200% in ultimul an, ceea ce arata ca serviciul nostru raspunde nevoii clientilor de a avea un control sporit asupra costurilor, prin administrarea directa a contului lor. De asemenea, introducerea facturii electronice in MyVodafone este o initiativa foarte apreciata de clientii nostri. Numarul utilizatorilor care au renuntat la factura tiparita in favoarea celei electronice a crescut de 7 ori, in ultimele 8 luni, de cand am introdus aceasta facilitate”, a spus Stephanie Jackson, Director Servicii Online si Internet, Vodafone Romania.

MyVodafone, serviciul online dedicat clientilor Vodafone, cuprinde doua categorii de servicii eCare prin intermediul caruia clientii Vodafone isi pot administra mai usor conturile personale si magazinul online unde clientii isi pot achizitiona produse si servicii si pot beneficia de oferte promotionale unice. MyVodafone ofera clientilor posibilitatea de a obtine mult mai usor informatii detaliate despre numerele apelate in mod frecvent, distributia apelurilor in functie de ora sau durata, distributia costurilor in functie de tipul apelurilor – national, international, roaming sau al serviciilor utilizate – voce, date, SMS/MMS. De asemenea, cu MyVodafone, clientii pot solicita mesaje de notificare cu privire la emiterea facturii si pot vizualiza apelurile efectuate, dar care nu au fost inca facturate.

Toti clientii Vodafone Romania, persoane fizice sau juridice, utilizatori ai Cartelei Vodafone sau ai serviciilor pe baza de abonament, pot utiliza gratuit serviciul MyVodafone, intrand pe www.vodafone.ro, la sectiunea MyVodafone.

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.532.530 de clienti, la 30 iunie 2009. Vodafone este cel mai mare grup international de comunicatii mobile din lume cu aproximativ 315 milioane de clienti, la 30 iunie 2009. In prezent, Vodafone are divizii in 31 de tari pe 5 continente si aproximativ 40 de retele partenere in intreaga lume.

Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.com.

Nicoleta Radu
publicrelations_ro@vodafone.com
www.comunicatedepresa.ro