Rugaciunea influenteaza sangele, avand efect vindecator, conform descoperirii unui savant

Un om de știință din Ucraina a demonstrat experimental că rugăciunea poate vindeca. Experimentele au durat 15 ani. Omul de știință a colectat sange venos și capilar de la cativa voluntari și l-a supus analizelor. Ulterior, a solicitat acestora sa citească rugăciuni timp de 10-15 minute, fie in gand, fie cu voce tare. Reluand testele de sânge, acestea s-au dovedit a fi diferite.

Cercetătorul, autor a 166 de brevete și 15 licențe, Michel Lazorik, inca din studentie a fost preocupat de studierea leucocitelor, adică a celulelor sanguine care ne protejeaza de bacterii sau virusuri. Omul de știință a decis să examineze influența rugăciunii asupra sângelui uman.

“Am fost crescut într-o familie credincioasa. Nu m-am îndoit de puterea rugăciunii. Cu toate acestea, ca om de știință, a trebuit să dovedesc asta prin cercetări concrete. Noi știm că, după rugăciuni și imnuri ale Bisericii, omul simte o ușurare, calm spiritual. Dar, ce se întâmplă fizic? Si ce se intampla, in mod special, cu fluidul nostru principal, sângele? Am început să studiez toate acestea”, spune omul de știință.

Oamenii care au fost de acord să participe la experiment, au fost de sex, nivel de educație, statut social, profesii diverse. In plus, ele sufereau de diferite boli (ateroscleroza, hepatita B, reumatism). Înainte de experiment, am colectat sange capilar și venos, pentru analizarea acestuia.Apoi, voluntarul a citit rugăciuni timp de 15 până la 20 de minute, adică: “Tatăl nostru”, “Crezul”, “Imparate Ceresc”, Psalmul 50, precum și rugăciuni către sfinți, protectorii ceresti. Ca urmare a acestui fapt, a existat un nou test de sange si s-a dovedit a fi diferit in ceea ce priveste proprietățile calitative și morfofuncționale ale celulelor.

“Sângele a devenit altul, la nivel celular! Îmi amintesc ca primul nostru participant suferea de o infectie. El nu a citit rugăciunea, personal, ci altcineva a făcut-o pentru el. Cand am comparat factorii de sânge, de dinainte si de după rugăciune, s-a dovedit că unul dintre indicatorii legati de nivelul infectiei era de șase ori mai mic decât înainte de experiment. Acest prim caz a confirmat doar că ma aflam pe drumul cel bun”, a declarat Michel Lazorik.

Conform unui raport [https://uoj.org.ua/novosti/nauka/ukrainskiy-uchenyy-eksperimentalno-dokazal-chto-molitva-mozhet-istselyat-] al Organizatiei Jurnalistilor Ortodocsi din Ucraina, care citeaza publicatia UNIAN [https://religions.unian.net/religinossociety/1776406-ukrainskiy-uchenyiy-dokazal-chto-molitva-deystvitelno-lechit.html] , toate experimentele efectuate aveau sa demonstreze, apoi, același lucru: după rugăciune, nivelul infecției în organism era în scădere. După rugăciuni, a fost înregistrată o modificare a indicatorilor inflamatiei, acestia dovedindu-se a fi mai mici. În fiecare experiment, s-au constatat modificări statistic fiabile în randul valorilor anumitor parametri ai celulelor sanguine, ceea ce indică faptul că rugăciunea este un factor real care determină variația numărului și a proprietăților morfologice și funcționale ale celulelor sanguine. Acest lucru, la rândul său, reprezinta dovada că rugăciunea are efect intr-adevăr asupra organismului, la nivel celular și subcelular.

“Rugăciunea nu este doar o suma de cuvinte. Acestea sunt vibrații de o anumita frecvența. De mult timp s-a dovedit că rugăciunea schimbă structura apei. Într-adevăr, fenomenul Apei Sfintite la Sărbătoarea Epifaniei [care nu se strica, nedistructiv] nu este un mit, ci un fapt științific. Omul este alcatuit din apa, aproape 80%.De asemenea, acționând asupra fluidului fundamental al corpului nostru, rugăciunea il schimbă la nivel celular, chiar și în cazul în care rugaciunea este rostita in gand. Iar când ea este recitata sau vorbita, vibrațiile sonore acționează suplimentar asupra corpului uman și determină modificări ale indicatorilor sangelui, scazand procesul inflamator si avand un efect vindecator”, a declarat Dl. Lazorik, pentru publicatia “Medicul cel bun [https://dobryjlikar.com/article/201612/1792-ukrayinskyy-vchenyy-doviv-molytva-zminyuye-krov-diysno] “.Lăcașuri Ortodoxe