Iata cum am slabit si... ma mentin - REGULI GENERALE

MENIUL ESTE CONCEPUT ASTFEL INCAT ORICE VIZITATOR AL SITE-ULUI NOSTRU SA-L POATA INCEPE ORICAND DORESTE.

Cantarirea trebuie facuta saptamanal, dimineata, desigur, cu cat mai putine haine, sau macar aproximativ aceleasi.
In meniul care urmeaza, sunt calculate caloriile, grasimile, zaharurile, hidrocarbonatii, deci nu puteti combina, de exemplu, pranzul dintr-o zi si cina din alta zi, este indicat sa urmati meniul din ziua respectiva intocmai. Puteti, insa, sa alegeti, din cadrul aceleiasi etape, ziua dorita.

Cand cantitatile nu sunt specificate, se poate manca oricat din acel aliment.

In fiecare zi se beau 2 l de lichide: apa (plata sau minerala), ceai de plante, limonada, toate fara zahar, eventual cu indulcitor (de preferat zaharina simpla din farmacii, pentru a evita aspartamul sau ciclamatul care sunt cancerigene). Se pot bea si sucuri light, dar nu sunt indicate, pentru sanatatea dumneavoastra. Ceaiurile diuretice se pot consuma, dupa nevoi, 2-4 cani pe zi.
   Cand se mananca legume (crude sau congelate), sunt interzise: mazarea, porumbul, cartofii, fasolea boabe, lintea, bamele.
   Cand se specifica salate sau legume se pot folosi orice fel de legume, fara cele interzise, crude sau fierte, dupa gust. (se pot adauga sau inlocui complet cu ciuperci)
   Cand se mananca peste, este indicat sa alegeti dintre: ton, pegasus, pastrav, macrou, merluciu.
   Cerealele trebuie sa fie integrale, de tipul Fitness, Romvac sau Sanevita.
   Laptele trebuie sa aiba grasime 1.8% sau mai putin.
   Iaurtul care se consuma trebuie sa aiba maximum 1% grasime.
   Branza folosita trebuie sa aiba mai putin de 6% grasime (gasiti in comert: perle de branza cu smantana – grasime 2-4%, branzica de casa – grasime 6%, crema de branza fitness – grasime 2-4% etc.); cand se specifica telemea, se poate manca orice fel de branza.
   Şunca este indicat sa fie de Praga sau de pui sau de curcan.
   Cand se mananca pui, ar fi bine sa fie piept (se poate folosi si cel afumat din comert).
   Folositi maximum 1 lingura de ulei pe zi.
   Puteti consuma cel mult 1 lingurita de mustar si una de ketchup pe zi.
   Condimentele pot fi folosite dupa gust, inclusiv ceapa, usturoi, scortisoara etc.

   Atentie! Cafeaua poate fi inlocuita cu ceai sau poate lipsi cu desavarsire. In plus, daca doriti sa mai beti o cafea, oricand, in cursul zilei, puteti sa o faceti, fara probleme. Daca unul din alimente nu va place sau nu doriti sa-l consumati, il puteti scoate din meniu.

   Programul de masa (plus-minus 1 ora):

       - Micul dejun - pana In ora 9

       - Gustare – 11

       - Pranz – 14

       - Gustare – 17

       - Cina - 19

   Orele de masa indicate trebuie pastrate cu o marja de 1 ora in plus sau minus. Daca nu ati reusit sa mancati in acest timp, este de preferat sa sariti peste masa respectiva, pentru ca oricum s-ar suprapune cu urmatoarea.
   Gustarile de la orele 11 si 17 constau dintr-un fruct din lista urmatoare: 1 mar, 1 portocala, 1 grapefruit, 3 kiwi, 3 felii de ananas proaspat, 1 para, ½ pomelo, 3 mandarine, 5 capsune, 2 felii de pepene verde sau galben, 2 nectarine, 1 piersica, 6 caise, 1 mango, 1 pumn de cirese. Nu se mananca banane sau struguri.

Mar Portocala Grapefruit  Kiwi   Ananas   Para   Pomelo   Mandarina   Capsuna  
 1  1  1  3   3 felii  1  1/2  3  5
                 
Pepene  Pepene  Piersica  Nectarina    Caisa Mango  Cirese   Banane  Struguri
 2 felii  2 felii  1    6  1 1 pumn  0  0



Trimite
Powered by InterChat

π 0.01183 sec - PID: 31524