62
   În lista oficiala lunara a primelor site-uri, afisata in aceasta saptamana, putem remarca (pentru prima data) si reteaua Pinterest, care pare sa fie in crestere, depasind 41 de milioane de vizitatori in ultima luna. Reteaua Pinterest pare deci sa continue să atragă din ce in ce mai mulți utilizatori, comercianți on-line cu amănuntul, acestia din urma incercand sa se foloseasca de toate avantajele retelei, pentru a vinde mai multe produse.

   Pe scurt, pentru cei ce inca nu o cunosc, Pinterest este o retea asemanatoare Facebook-ului, dar doar daca acesta ar avea activa partea ce tine de fotografii, cu tot cu recomandari si comentarii. Fiecare abonat detine propriul panou cu pin-uri (piuneze) in care isi infige anumite poze – pe care le pune pe propriul sau site, sau pe care le remarca pe paginile existente pe net. Ceilalti abonati vor putea vedea panoul acestuia si vor putea, la randul lor, sa fixeze cu un pin aceleasi poze, sa intre pe ele, pe articolele in care apareau ele, recomandandu-le si altora. Deci, diferenta de baza intre Facebook si Pinterest pare a fi aceea ca pozele au link spre locatia originala unde au fost pin-uite (fixate), adica spre site-ul propriu sau spre site-ul pe care ele se aflau si au fost remarcate. Este vorba despre un nou tip de Like, adevarat… putin mai altfel.

   Veti reusi sa va vindeti produsele prin Pinterest, daca tineti cont de cele de mai jos!
   Cei ce se ocupa de dezvoltarea sistemului, in prezent, incearca sa puna in aplicatie o noua functie, prin care cumparatorul unui produs sa-l poata solicita, printr-un buton de genul "want” (vreau), iar vanzatorul sau producatorul sa il intalnesca imediat. Butonul pare unul executabil „in sens invers”, iar functia este foarte greu de realizat, dupa informatiile noastre ea fiind pandita deja si de Facebook.

   Ubokia face acest lucru si, acum, are si o functie de legatura cu Pinterest, prin care sunt imperecheati cumpărătorii și vânzătorii, astfel încât se dezvolta totusi partea de  e-commerce a Pinterest.

   Dacă Pinterest poate dezvolta o modalitate mai buna de a-si integra functia mult dorita, prin care utilizatorii să achiziționeze efectiv obiectele pe care le descoperă, atunci Pinterest poate deveni cu siguranta un centru de putere în lumea comertului electronic, conform unor voci recunoscute in lumea web. Faptul ca Pinterest se arata deja interesata de comertul electronic, este demonstrat deja de o sectiune intitulata „Cadouri”, care vă permite să identificati obiectele dupa preț.

   Deocamdata, sfatul nostru este, daca vreti sa va vindeti produsele, să vă asigurați că imaginile acestora au link direct catre o pagină personala de site, de pe care o alta persoană interesata sa le poata achiziționa. De exemplu, daca am avea un număr de produse de vanzare, in lista noastra existenta deja pe un site propriu, am fixa (cu un pin / „piuneza”) acele produse  pentru Pinterest, si in acest mod un cumpărător interesat va putea comunica imediat cu vânzătorul, cumparand produsul, intrucat va fi dirijat direct, prin poza (ca urmare a fixarii ei prin pin) spre site-ul vanzatorului.

   Deci, daca vreti sa vindeti pe Pinterest, va trebui sa aveti un panou propriu de „pin-uri” care sa fie foarte serios organizat, pentru a fi luat in seama, iar singura cale pentru a ajunge la aceasta este sa fixati poze de calitate, cu conținut original.

   Veti putea, astfel, sa va bucurati de o noua metoda de optimizare a vizitelor pe paginile Dvs, si de sporirea vanzarilor la produsele proprii.

   Fie ca Pinterest va fi prima platforma care va reusi, fie ca va fi vorba despre Facebook, practic, vorbim despre o platformă de comerț electronic completă, iar aceasta inseamna eforturi extraordinar de mari, mai ales ca trebuie evitate, in plus, frauda si spam-ul.
   Oricum, rezultatul din aceasta saptamana sporeste increderea vizitatorilor in performantele care pot fi atinse prin Pinterest, mai ales in domeniul comertului electronic.

Autor articol: Informatician Costel Stanciu – echipa NETCreator

Comentarii

Comentarii

Mai multe formate de scriere poți găsi dând click aici.
Cum trebuie să scrii: ca să vezi:
(text încadrat între steluțe) *italic înclinat* italic înclinat
(text precedat și urmat de câte 2 underline) __bold îngroșat__ bold îngroșat
(text între paranteze drepte, urmat imediat de adresa link, între paranteze rotunde) [TEXT](http://www...) (dacă dai click pe "TEXT", ești condus către adresa link) TEXT
(semnul exclamării, urmat imediat de descrierea imaginii între paranteze drepte, urmată imediat de adresa imaginii, între paranteze rotunde) ![DESCRIERE](http://www...) (imagine inclusa în text - vezi imaginea recomandată, scoasă de la adresa indicată)
(o steluță și un spațiu înaintea rândului) * element listă 1
* element listă 2
* element listă 3
  • element listă 1
  • element listă 2
  • element listă 3
(text precedat și urmat de câte 2 ~) ~~text tăiat~~ text tăiat
(text precedat de 2 #) ## subtitlu

subtitlu

Detalii despre site-ul: LONews
Favorit pentru
< 100
utilizatori rețea
Online
47
pe acest site
Marchează între favoritele tale siteul LONews
Creează-ți propria pagină de informare în acest domeniu, aici! Participă cu informația ta, care poate fi utilă celorlalți!
Creează și Promovează
Trimite
Powered by InterChat

π 0.10186 sec - PID: 31757